|
Helpdesk
Productondersteuning
U kunt een beroep doen op onze helpdesk voor vragen over en eventuele problemen met onze eigen software. Om van onze helpdesk gebruik te kunnen maken moet u een servicecontract op uw software hebben afgesloten.
Bereikbaarheid helpdesk
Onze helpdesk is op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch te bereiken op telefoonnummer:06-13310702. Mochten wij u niet direct te woord kunnen staan, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.
Uiteraard kunt u voor ondersteuning ook ons e-mailadres gebruiken: breekveldt@breekveldt.nl
Remote support
In incidentele gevallen kunnen wij, na uw toestemming, uw PC overnemen voor
remote support. Hiervoor dient u software te downloaden. De software
hoeft niet geïnstalleerd te worden.
Software
voor remote support door Breekveldt Automatisering
[2.012 KB].
Servicecontracten
Bij onze standaardsoftware is telefonische ondersteuning ondergebracht in het servicecontract. Indien u geen servicecontract heeft afgesloten bij de aanschaf van onze software, is het mogelijk om dit achteraf alsnog te doen.
Naast productondersteuning via onze helpdesk geeft een servicecontract u ook recht op product-updates, bijvoorbeeld als gevolg van een nieuwe wetswijziging. Daardoor bent u verzekerd van actuele software en snelle ondersteuning.
|