Breekveldt Automatisering B.V.








   
* Helpdesk
* Productondersteuning
* Bereikbaarheid helpdesk
* Servicecontracten

  Helpdesk

Productondersteuning
U kunt een beroep doen op onze helpdesk voor vragen over en eventuele problemen met onze eigen software. Om van onze helpdesk gebruik te kunnen maken moet u een servicecontract op uw software hebben afgesloten.

Bereikbaarheid helpdesk
Onze helpdesk is op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch te bereiken op telefoonnummer: (0318) 49 32 32. Mochten wij u niet direct te woord kunnen staan, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Uiteraard kunt u voor ondersteuning ook ons e-mailadres gebruiken: breekveldt@breekveldt.nl

Remote support
In incidentele gevallen kunnen wij, na uw toestemming, uw PC overnemen voor remote support. Hiervoor dient u software te downloaden. De software  hoeft niet ge´nstalleerd te worden.
Software voor remote support door Breekveldt Automatisering [2.012 KB].
 




Servicecontracten
Bij onze standaardsoftware is telefonische ondersteuning ondergebracht in het servicecontract. Indien u geen servicecontract heeft afgesloten bij de aanschaf van onze software, is het mogelijk om dit achteraf alsnog te doen.

Naast productondersteuning via onze helpdesk geeft een servicecontract u ook recht op product-updates, bijvoorbeeld als gevolg van een nieuwe wetswijziging. Daardoor bent u verzekerd van actuele software en snelle ondersteuning.



| Home | Bedrijf | Adres | Producten | Diensten |
| Helpdesk | Downloads | WWW-links |

     
© 2010 breekveldt automatisering v.o.f.
Laatste update: 11 september 2010